woensdag 3 juni 2015

Klasregels (Polka dots thema deel 3)

Het 3de deeltje dat ik ga posten, zijn de klasregels.
Ik vind dit altijd heel handig als dit in de klas hangt, zo geeft dit een houvast voor de leerlingen maar ook voor jezelf. Je kan op een snelle manier kinderen wijzen op een regel die ze niet of net heel goed toepassen. Zo zien ze ook onmiddellijk waarom je een beloning of straf geeft.

De klasregels vond ik op Pinterest onder de zoekopdracht klasregels. Ook de prenten vond ik op deze manier op Pinterest.
Het polka dot thema vond ik hier.




Wil jij deze klasregels ook gebruiken? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com en ik stuur je alles op.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen en klasregels: Pinterest
Bron polka dot thema: www.teacherspayteachers.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen