donderdag 28 mei 2015

Weerkaartjes (Polka dots thema deel 2)


    

Hier volgt het tweede deel van het polka dot thema.
Het volgende dat ik besloot te maken, zijn weerkaartjes.

Ik gebruikte dezelfde kader als die ik gebruikte bij mijn kalender. Deze kader kan je vinden op www.teacherspayteachers.com
De prenten die ik koos vond ik via google afbeeldingen hier.
De tekst paste ik weer aan zodat het past bij mijn andere kaartjes.

Gewoon afdrukken, lamineren en uitknippen en klaar is kees. Ideaal om de leerlingen wat meer te leren over het weer.

Er zijn verschillende kaartjes met verschillende soorten weertypes. Ook zitten er kaartjes in met daarop een thermometer en een pijl waardoor de leerlingen de temperatuur kunnen aangeven.






Wil jij deze weerkalender ook gebruiken? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com en ik stuur je alles op.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen: www.graphicsfactory.com
Bron kader: www.teacherspayteachers.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen