maandag 18 mei 2015

Update

Ik krijg vaak de vraag of ik maandkaartjes, weerkaartjes,... ook in kleur heb of kan maken? Wel ik besloot om dit te doen. Momenteel ben ik helemaal gek van polka dots. Iets dat ik heel graag zie terugkomen in mijn klasinrichting. En een leuke versiering voor mijn kaartjes.

Dus vanaf vandaag komen er in de loop van de week en later, gekleurde kaartjes op deze blog.

Hoe zien deze kaartjes er uit? Ze zijn aan de rand versierd met polka dots en in het midden vind je in kleur er een tekening bij.

Wat mag je allemaal verwachten?

  • weerkaartjes
  • kalender
  • verjaardagskalender
  • dagen van de week
  • dagkaartjes kalender
  • maandkaartjes kalender
  • jaarkaartjes kalender
  • takenbord
  • vormen wiskunde figuren
  • posters leestekens
  • seizoensbord
  • klasregels
  • praat niveaus
  • nummers
  • posters bewerkingen
  • ....

Hou dus zeker deze blog in het oog als je deze zaken ook wil verkrijgen.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen