maandag 29 december 2014

Pannenlap haken

Eens iets anders dan normaal. Deze vakantie heb ik mijn haaknaald nog eens uit de kast gehaald en ben ik op zoek gegaan naar iets leuks en functioneel om te haken. Mijn mama wil heel graag een nieuwe set pannenlappen, dus ik ging aan de slag om iets leuks te zoeken.

Ik kwam op verschillende sites en zag 100 pannenlappen maar niet echt wat ik zocht. Tot ik op deze 2 sites terechtkwam en dit patroon vond.
Site 1: http://wolatelier-dian.blogspot.be/2011/06/oude-patronen-in-een-nieuw-jasje-deel-3.html
Site 2: http://vintage-knitting-breien.blogspot.be/search/label/haakpatroon


Ik vond het een origineel patroon en dat sprak me meteen aan. Ik ben een beginnende haker en ik haak meestal ook heel traag (daardoor kan ik niet beloven dat mijn volgende post er snel zal komen). Beide lappen spraken me wel aan dus ga ik de beide patronen wat samenvoegen tot 1 patroon dat voor mij past. Ik toon jullie in mijn volgende post in stapjes hoe ik te werk ben gegaan en geef ik jullie ook het patroon dat ik gebruik.

Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen