dinsdag 23 december 2014

Loomen

Een nieuwe aanvulling van mijn verzameling van loomfiguren.
Eerder zag je hier al enkele 'happy foods' passeren.
De persoon die ik hiervoor volg heeft nu een nieuwe verzameling aangelegd.
Namelijk de letters van het alfabet.

Ik ging onmiddellijk aan de slag met haar video's. Deze letters kan ik later namelijk gebruiken voor mijn eigen kinderen te laten oefenen, om leerlingen in de eerste graad te laten oefenen, bij spelletjes,... zoveel toepassingsmogelijkheden.

Hieronder zie je enkele letters die ik al gemaakt heb.






Hier zie je nog enkele happy foods.

Kip / kalkoen

Ijsje

Banaan

Wil jij ook een letterverzameling aanleggen? Kijk dan snel op facebook, youtube of instagram onder de naam: Crafting Fantastic of Feelinspiffy.

Tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen