zondag 7 december 2014

Klasversiering

Momenteel is het voor iedereen wel een drukke periode denk ik.
De momentjes tussendoor die ik vrij heb probeer ik te besteden aan het maken van klasversiering naargelang het seizoen, de maanden,...

Ik ben er wat kris kras door elkaar aan het maken en heb nog niet echt 1 maand afgewerkt. Een werkje voor de toekomst dus.

Hoe ga ik te werk?

  • Kleurplaat of tekening zoeken op het internet.
  • Afdrukken in een groot en klein formaat.
  • Overkalkeren (ik houd niet zo van de dikkere en wazige lijntjes die je krijgt als je een kleurplaat vergroot).
  • Overtrekken met een zwarte stift.
  • Opkleven op gekleurd papier.
  • Inkleuren met wasco.
  • Uitknippen.
  • Lamineren en opnieuw uitknippen.
  • Ophangen (kneedgom, punaise, gaatje maken om op te hangen,...)

Hieronder kan je een voorbeeldje zien van enkele hangers die ik gebruik. (Ze zijn nog niet opnieuw terug uitgeknipt na het lamineren).

Periode november (Halloween) en periode december (kerst)

Periode november (Halloween)

Periode januari (winterpret)

Periode november (Halloween)
Wanneer ik een maand of periode volledig af heb, dan post ik hier zeker alle hangers die ik gebruikt heb.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen: Google afbeeldingen/kleurplaten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen