donderdag 6 november 2014

Dagen van de week

Om mijn kalender verder uit te breiden, dacht ik er aan om ook nog kaartjes te maken die aangeven welke dag we zijn.
Ik ging op zoek op het internet en vond wel leuke kaartjes waarop ik me baseerde.
Ik besloot om overal ook een prent bij te zetten zodat voor de kleinste de prent al duidelijk maakt welke dag we zijn. Voor de grootste is het dan gewoon een extra versiering.

Ik maakte elk kaartje 4 keer en versierde het met de juiste kleur naargelang het seizoen. Zo creëer ik toch een eenheid in mijn kalender.


Elke prent moet duidelijk aangeven welke dag we zijn. De prenten zijn niet zelfgekozen maar zag ik op alle kaartjes terugkomen voor in de kleuter- en lagere school.

Maandag: Maan
Dinsdag: Dino
Woensdag: Woef
Donderdag: Donder
Vrijdag: Vrienden

 Wil jij je kalender ook aanvullen? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com.
De afbeeldingen die ik gebruik zijn auteursrechtelijk beschermd. In het document kan ik je de link geven maar ik zal er als voorbeeld andere afbeeldingen hebben staan.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen: http://www.canstockphoto.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen