zondag 19 oktober 2014

Opbergdozen

Ik liet jullie al eerder mijn kaartjes zien voor mijn kalender en mijn dagritmekaarten. Deze had ik telkens in een doosje gestopt.

De doosjes zelf vond ik nog maar saai en moesten nog versierd worden.

Ik maakte een tekening voor de bovenkant van de doos om het wat leuker te maken.
Ik maakte ook een tekening voor aan de zijkant van de doos. Op die manier kan ik zien welke doos ik nodig heb als ze op elkaar gestapeld zijn.

Ik maakte een sjabloon in word, printte dit af en kleurde dit in. Ik bevestigde het aan de doos met plakband. Aan elk hoekje deed ik een klein stukje plakband. Je ziet dit niet en het blijft mooi op zijn plaats.

Hieronder zie je de foto's van de bovenkanten, de zijkanten en de dozen als ze op elkaar gestapeld zijn.





Stuur snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com als je ook jouw dozen van thuis wil versieren.

Tot de volgende keer!

Bron afbeeldingen: Google afbeeldingen/Kleurplaten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen