woensdag 1 oktober 2014

Boggle werkblad

Ik zag op verschillende sites het spelletje 'Boggle' verschijnen voor in de klas.
Dit leek me een leuk idee om ook eens te maken voor later in mijn klasje.

Je kan het gebruiken in het Nederlands maar in het 5de of 6de leerjaar kan je de kinderen ook Franse woorden laten vormen. Mogelijkheden zat dus.

De kaartjes zal je later nog zien verschijnen aangezien ik daar nog mee bezig ben.
Het werkblad voor de leerlingen heb ik al gemaakt.


De inspiratie voor het werkblad haalde ik hier. Ik gebruikte dit als sjabloon en bewerkte het werkblad wat.

Wil jij ook al aan de slag met dit werkblad? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com.

Tot de volgende keer!

Bron: http://successinsecondgrade.blogspot.be/search/label/boggle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen