dinsdag 30 september 2014

Tussendoortjes

Het volgende projectje waar ik aan wou werken, was het maken van een systeem voor mijn tussendoortjes. Gewoon de tussendoortjes in een doosje stoppen, vind ik maar saai. Ik wil iets leuker en creatiever maken. Wat dat weet ik nog niet, maar de kaartjes die heb ik alvast wel gemaakt.

De kaartjes heb ik enkel nog maar op de computer gemaakt omdat ik nog niet weet hoe ik ze exact ga gebruiken in mijn systeem. Daar ga ik nog eens over denken maar ik laat jullie dit zeker en vast nog snel weten!

Ik heb geprobeerd om niet enkel tussendoortjes te maken die muzisch zijn maar ook tussendoortjes die andere vakken aanspreken.

Ik maakte een onderscheid onder 4 'vakken' die ik wou terug zien komen.
  • Wiskunde
  • Taal
  • Muzische (Muziek)
  • Muzische (Bewegen)
Per onderdeel zocht ik 8 tussendoortjes. Deze tussendoortjes heb ik gevonden op internet op diverse sites, zelf genoteerd uit ervaringen van de opleiding of gezien bij collega's.



Wil jij ook aan de slag met deze tussendoortjes? Stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen