vrijdag 26 september 2014

Jaartal kalender

Daarnet liet ik jullie mijn kaartjes voor de datum zien.
Als laatste post ik hier mijn kaartjes voor het jaartal zodat mijn kalender af is.
Ik heb ervoor gekozen om ook al een kaartje te maken voor 2015. Dan moet ik tijdens de kerstvakantie hier niet nog eens mijn tijd in steken maar heb ik dit al voorhanden.

Deze kaartjes werken via hetzelfde systeem als mijn kaartjes voor de datum.
Inkleuren, versieren, op gekleurd papier kleven, knippen, lamineren en opnieuw uitknippen en mijn kaartjes waren een feit.

Ik maakte de kaartjes in viervoud. Dit omdat ik zo de rand kan versieren in dezelfde kleur als ik gedaan heb bij mijn kaartjes voor de maanden. Zo zien de kinderen ook weer welke seizoen we zijn.


Ik post vandaag ook zeker nog een foto van hoe het eindresultaat er uit ziet van alle kaartjes samen!

Geef een seintje op jufstephanie10@gmail.com als ook jij deze kaartjes wil gebruiken.

Tot de volgende keer!

Bron cijfers: http://www.kleurplaten.paintingfun.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen