vrijdag 26 september 2014

Datum kalender

Volgens de leerplannen moeten er meerdere kalenders in de klas aanwezig zijn. Een verjaardagskalender heb ik al, dus de volgende stap is een gewone kalender.

Enkele dagen geleden liet ik jullie hier mijn kaartjes voor de maanden al zien. Natuurlijk is een kalender niet af met enkel kaartjes voor de maanden maar moeten er ook dagen en jaren aan worden toegevoegd.

Daarom besloot ik om eerst de kaartjes te maken voor de dagen. Dit zou immers het meeste werk zijn en nu heb ik er de tijd nog voor.

Ik zocht enkele afbeeldingen van leuke cijfers op het internet. Hierna maakte ik een documentje en printte dit af. Inkleuren, versieren, knippen, op gekleurd papier kleven, lamineren en opnieuw uitknippen en mijn kaartjes waren een feit.


Wil jij ook een kalender in jouw klas, stuur dan snel een mailtje naar jufstephanie10@gmail.com.

Tot de volgende keer!

Bron cijfers: http://www.kleurplaten.paintingfun.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen