woensdag 10 september 2014

Welkom!

Dag bloggers,

Even kennismaken. Ik ben juf Stephanie en recent geleden afgestudeerd als leerkracht lager onderwijs. Momenteel heb ik nog geen vaste klas dus de materialen zijn bruikbaar voor verschillende leerjaren. De ene keer misschien het 5de dan weer het 1ste. Zo is er voor ieders wat wils.

Ik was al even aan het nadenken of ik een blog zou maken.
Maar na even denken was het voor mij duidelijk. Ik wou mijn ideeën delen met anderen.
Samen kom je immers veel verder dan alleen.

Het is de bedoeling om zo vaak mogelijk een nieuw bericht te plaatsen.
Deze periode is echter druk dus alvast mijn excuses.
Hopelijk zie ik jullie vaak terug!

1 opmerking:

  1. Welkom juf stephanie. uw site ziet er zeer goed uit met leuke ideeën. ik zal hier dus vaker terugkomen :)
    Mvg

    BeantwoordenVerwijderen