woensdag 17 september 2014

Creatieve tabbladen

Zoals ik even geleden hier liet zien, stopte ik al mijn werkblaadjes en bundels in verschillende kaften.
Deze kaften versierde ik dan. Dit om het een beetje leuker en kleurrijker te maken maar ook om snel te zien welk leerjaar in welke kaft zit.

Omdat ik in elke kaft verschillende vakken had zitten, besloot ik om tabbladen in de kaften te stoppen. De gewone tabbladen vond ik wat saai dus besloot ik om mijn tabbladen te versieren met eendjes.

Ik zocht een afbeelding op internet, kopieerde die x aantal keer en printte deze dan af. Ik gaf de eendjes dezelfde kleuren als de tabbladen.
Hierna uitknippen, wat een hele hoop werk was, lamineren ( en jammer genoeg weer opnieuw uitknippen) en daarna bevestigen met behulp van een nietje.

En zie hier, de versierde tabbladen.


Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen